برگزیدگان همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت معرفی شدند

آیین پایانی پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت با اعطای جوایز به شرکت‌های برتر در ارائه گزارش‌های پایداری به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار شانا، روز پنجشنبه (۲۵ دی‌ماه) در پایان پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، از شرکت‌های برتر در دو بخش ارائه «گزارش پایداری» و «فعالیت در بخش مسئولیت اجتماعی (CSR)» قدردانی شد.

در بخش بهترین گزارش‌های پایداری لوح سپاس به همراه تندیس طلایی به سه شرکت پالایش گاز فجر جم، پالایش نفت تهران و پتروشیمی مبین اهدا شد.

لوح سپاس به همراه تندیس نقره‌ای به سه شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، گاز استان هرمزگان و گاز استان اصفهان اهدا شد.

در بخش بهترین اقدام‌های مسئولیت اجتماعی در حوزه کارکنان شرکت پتروشیمی زاگرس برای «ارتقای وضع مدیریت بحران از طریق اجرای پروژه الگوسازی و تجزیه و تحلیل پیامدهای مخاطره‌ها» لوح سپاس به همراه تندیس طلایی گرفت.

لوح سپاس به همراه تندیس نقره‌ای به شرکت گاز استان بوشهر برای «طرح مطلوب توازن کار و زندگی کارکنان شرکت در حوزه جامعه» اهدا شد.

لوح سپاس به همراه تندیس طلایی به شرکت نفت و گاز غرب به دلیل «اقدام‌ها در قبال جوامع عشایری و روستایی و همزیستی ایل راه و نفت راه» اعطا شد.

شرکت پالایش گاز بید بلند برای «مجموعه اقدام‌های تأمین تدارکات محلی و ثبت ۳۰۰ شرکت و مرکز خرید در سامانه خرید وزارت نفت» لوح سپاس به همراه تندیس نقره‌ای دریافت کرد.

این همایش همچنین در حوزه محیط زیست لوح سپاس به همراه تندیس طلا را به شرکت پتروشیمی شیراز، به دلیل «اجرای رویکرد سازوکار پاک (CDM) و دریافت نخستین و دومین مجموعه تأییدیه گواهینامه‌های کاهش انتشار از سازمان ملل متحد» اهدا کرد.

لوح سپاس به همراه تندیس نقره‌ای این بخش نیز به شرکت پتروشیمی مروارید به دلیل «مجموعه اقدام‌های حمایت از تنوع زیستی استان بوشهر شامل ایجاد بانک ژن محیط زیست استان و احیای زیستگاه» اهدا شد.

جایزه بخش ویژه این همایش شامل لوح سپاس به همراه تندیس طلا به ترتیب به شرکت‌های زیر اهدا شد:

۱ - شرکت ملی گاز به‌دلیل ارائه نخستین گزارش پایداری در سطح شرکت‌های اصلی و توسعه CSR در زیرمجموعه

۲- شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌دلیل اقدام‌های فراگیر در زمینه مقابله با ویروس کرونا

۳- سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به‌دلیل اقدام‌های فراگیر در زمینه مقابله با ویروس کرونا و خدمات درمانی

۴- مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز (شرکت ملی نفت ایران) به دلیل انجام اقدام‌های عمرانی گسترده در مناطق نفتی

۵- شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به‌دلیل مشارکت در مهار سیل خوزستان و دفع آب‌گرفتگی در استان خوزستان در سال ۹۸

۶ - شرکت اکتشاف، تولید و بهره‌برداری پاسارگاد به‌دلیل جریان‌سازی توسعه مشارکتی CSR در منطقه غرب کارون

۷- پتروشیمی نوری به‌دلیل گزارش‌دهی در سطح بین‌المللی و ثبت گزارش در GRI

۸- پتروشیمی فجر انرژی به‌دلیل گزارش‌دهی در سطح بین‌المللی و ثبت گزارش در GRI

کد خبر 312093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =