تعمیر زودهنگام ایستگاه تقویت فشار آسماری در مارون

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از پایان زودهنگام پروژه تعمیرات اساسی ایستگاه تقویت فشار گاز آسماری مجتمع صنعتی شماره یک این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، حمید کاویان انجام این‌گونه پروژه‌ها را گام‌ مثبتی دانست که روند کاهش گازسوزی را تسریع و تأمین بهنگام خوراک مورد نیاز پتروشیمی را تضمین می‌کند.

وی به اهم فعالیت‌های انجام‌شده در این پروژه اشاره و اظهار کرد: بخارزنی، بازرسی و تعمیرات اساسی ۱۳ مخزن فرآیندی، تعمیرات اساسی ۲۴ عدد الکترموتور برقی، تعمیرات اساسی ۷۸ عدد از انواع شیر افزون بر بازرسی و رفع اشکال ۴۲۸ عدد شیر دستی را می‌توان از اهم اقدام‌ها در پروژه یادشده برشمرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون افزود: بازرسی و آزمایش فشار ایستایی هفت عدد مبدل هوایی گاز، تنظیم شیرآلات ایمنی، ضخامت‌سنجی ۳۵۰ موضع از شبکه خطوط فرآیندی که سبب تعویض و ترمیم هشت موضع از مواضع معیوب در خطوط لوله ۲ تا ۱۸ اینچ شد و انجام ۹ مورد اصلاحیه فرآورشی افزون بر تعویض و اصلاح هشت موضع از مواضع خوردگی و تعمیر مخزن بلوکیس ایستگاه نیز از دیگر اقدام‌های انجام‌شده است.

کاویان از تلاش‌های کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی مناطق نفت‌خیز جنوب، اداره تأسیسات تقویت فشار و تزریق گاز و بخش تعمیرات خطوط لوله نفت و گاز مارون به‌دلیل تکمیل زودتر از موعد پروژه قدردانی کرد.

کد خبر 312165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =