آغاز به‌کار نخستین واحد استانی بهینه‌سازی مصرف گاز در خراسان رضوی

نخستین واحد بهینه‌سازی مصرف گاز طبیعی در استان‌ها با انتصاب سرپرست واحد بهینه‌سازی مصرف گاز در شرکت گاز استان خراسان رضوی به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، در پی مصوبه شورای اقتصاد در زمینه مدیریت و کاهش مصرف و جلوگیری از هدررفت گاز طبیعی در ساختمان‌ها همچنین موافقت وزیر نفت با ایجاد واحد بهینه‌سازی مصرف گاز طبیعی در ساختار سازمانی شرکت‌های گاز استانی، نخستین واحد بهینه‌سازی مصرف گاز طبیعی در استان‌ها با انتصاب سرپرست واحد بهینه‌سازی مصرف گاز در شرکت گاز خراسان رضوی فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز کرد.

همسو با این موضوع، حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در حکمی حمیدرضا افشون را به‌عنوان سرپرست بهینه‌سازی مصرف گاز طبیعی این شرکت منصوب کرد. پیش از این مباحث مربوط به بهینه‌سازی به‌طور متمرکز در شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت در تهران دنبال می‌شد.

طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری یک از طرح‌های حوزه بهینه‌سازی است که مهرماه امسال از سوی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران رونمایی شد. با ایجاد واحد بهینه‌سازی مصرف گاز در شرکت‌های گاز استانی، برنامه‌های مرتبط با شتاب و گسترش بیشتری پیگیری و دنبال می‌شود.

کد خبر 312338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =