بومی‌سازی ۲۷۰۰ قطعه کالای صنعت نفت در نفت و گاز مارون

مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون از بومی‌سازی حدود ۲ هزار و ۷۰۰ قطعه کالاهای صنعت نفت در سال ۹۹ در این شرکت خبر داد و گفت: این بومی‌سازی با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و توان داخلی شرکت محقق شده است.

حمید کاویان امروز (شنبه، چهارم بهمن‌ماه) در حاشیه بازدید از بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا افزود: پارسال هم ۵ هزار و ۴۰۰ قطعه کالا در این شرکت بومی‌سازی شد و این مسیر با جدیت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه صنعت نفت باید از همه ظرفیت‌های موجود برای حمایت از سازندگان و پیمانکاران ایرانی استفاده کند، ادامه داد: شرکت نفت و گاز مارون که هفت مخزن کلیدی نفت کشور را راهبری می‌کند، این رویکرد حمایتی را در همه جنبه‌های کاری خود مدنظر دارد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون از تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه تولید تکلیفی شرکت نفت و گاز مارون در ۹ ماه امسال خبر داد و افزود: این شرکت در صورتی که هرگونه تصمیمی مبنی بر افزایش سطح تولید نفت گرفته شود، برای بازگشت به سطح تولید پیش از تحریم آمادگی کامل دارد.

وی به فعالیت‌های این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: افزون بر هزینه‌کرد در بخش‌هایی مانند احداث مدارس، آبرسانی و...، نفت و گاز مارون پروژه‌های مختلفی را برای جمع‌آوری گازهای همراه نفت با همکاری شرکت‌های بخش خصوصی در حال اجرا دارد.

کد خبر 312455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =