اویک و پژوهشگاه نفت تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC) با هدف همکاری در زمینه جمع‌آوری گازهای مشعل تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، این تفاهم‌نامه امروز (یکشنبه، پنجم بهمن‌ماه) در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، بین یکی از شرکت‌های زیرمجموعه اویک و پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد.

غلامرضا منوچهری، مدیرعامل اویک هدف از امضای این تفاهم‌نامه را همکاری سازنده با پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه جمع‌آوری گازهای مشعل عنوان کرد و افزود: همکاری پژوهشگاه صنعت نفت با اویک محدود به این تفاهمنامه نیست و این دو مجموعه در حوزه‌های مختلف همکاری داشته‌اند که از جمله می‌توان با مطالعات ازدیاد برداشت میدان مشترک آذر اشاره کرد.

وی با اشاره به تجربه‌ها و سوابق اجرایی اویک در اجرای پروژه‌های جمع‌آوری گازهای همراه نفت از جمله ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ دهلران، ادامه داد: مجموعه اویک با هدف بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های داخلی، همکاری با مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌های مطرح کشور را در دستور کار دارد و همکاری علمی و پژوهشی خود را در سطح بین‌المللی نیز دنبال می‌کند.

جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت نیز اویک را یکی از شرکت‌های بزرگ طراحی و مهندسی در سطح کشور خواند که راهبری پروژه‌های متعددی را در سطح صنعت نفت به‌عهده دارد و ابراز امیدواری کرد این تفاهم‌نامه، زمینه افزایش همکاری‌های مؤثر دو طرف را بیش از پیش فراهم کند.

کد خبر 312542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =