پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به یک خبر

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی درج خبری در خبرگزاری مهر با عنوان «خودداری برخی جایگاه‌ها از عرضه گازوئیل به کامیون‌ها صحت دارد» توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شانا، متن توضیحات روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شرح زیر است:

«شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از دیرباز با استفاده از توان ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی و جایگاه‌های عرضه سوخت، تامین کننده گازوئیل بخش حمل‌ونقل کشور بوده و همواره تلاش کرده وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

همسو با مسئولیت‌های یادشده این شرکت روزانه ۵۰ میلیون لیتر گازوئیل که براساس مقدار پیمایش خودروهای سنگین و براساس بارنامه‌های دریافتی آنها در سامانه بارنامه برخط سازمان راهداری تعیین سهمیه شده است توسط ۲۸۰۰ جایگاه عرضه گازوئیل، میان خودروهای گازوئیل‌سوز توزیع می‌کند و عملکرد سامانه هوشمند سوخت جایگاه‌ها نیز مؤید چگونگی توزیع این فرآورده در ساعات مختلف شبانه‌روز است.

در پاسخ به گفته‌های دبیر کانون کامیون‌داران به اطلاع می‌رساند در تعدادی از استان‌های مرزی براساس تصمیم‌ها و سیاست‌گذاری‌های محلی به دلیل پاره‌ای ملاحظات، از عرضه گازوئیل در ساعاتی از شب ممانعت به عمل می‌آید و این موضوع از سال‌های گذشته تاکنون اجرایی بوده است و بیشتر خودروهای سنگین در این باره اطلاع دارند.

ضمن تاکید بر ارائه خدمت مطلوب به قشر زحمتکش رانندگان خودروهای سنگین و عرضه به‌موقع سوخت، امکان وجود تخلف در عرضه بیش از ۵۰ میلیون لیتر فرآورده در روز توسط عرضه‌کنندگان یا دریافت‌کنندگان دور از انتظار نیست و از هموطنان درخواست می‌شود موارد تخلف را به مرکز پاسخگویی شبانه‌روزی به شماره ۰۹۶۲۷ اطلاع‌رسانی کنند.

در پایان یادآوری می‌شود همه مجاری عرضه، مجهز به دیزل ژنراتور هستند و باید در مواقع اضطراری و قطعی برق از آن استفاده کنند.»

کد خبر 312603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =