انتقال ۳۸ میلیارد مترمکعب گاز در منطقه ۷ عملیات

مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز از انتقال ۳۸ میلیارد مترمکعب گاز از سوی این منطقه تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، امین عبادی در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار کرد: منطقه ۷ عملیات انتقال گاز در سال‌های گذشته بیش از ۶۵۰ قطعه از نیازهای تخصصی خود در ایستگاه‌ تقویت فشار و خطوط لوله انتقال را از محل تولید داخل تأمین کرده است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی کردیم امسال ۳۸ میلیارد مترمکعب گاز را در این منطقه عملیاتی انتقال دهیم که از این مقدار، حدود ۵۰ درصد آن در مناطق سردسیر غرب کشور مصرف می‌شود و ۵۰ درصد به استان‌های شمال غرب می‌رود.

مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز با اشاره به ۳.۵ میلیون نفرساعت عملیات بدون حادثه در ۹ ماهه امسال، گفت: ۱۲۶۰ کیلومتر عملیات پیگرانی نیز در برنامه بوده است که ۹۵ درصد آن محقق شده و از این مقدار، ۴۶۰ کیلومتر آن پیگرانی هوشمند و ۸۰۰ کیلومتر آن پیگرانی(Cleaning)خطوط لوله انتقال بوده است.

عبادی ادامه داد: تعمیرات اساسی ایستگاه‌های تقویت فشار گاز نیز تا پاییز انجام شد و اکنون برای گذر از فصل سرد کامل آماده هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه دو مورد تعمیرات اضطراری خطوط لوله انتقال گاز در لرستان و کرمانشاه انجام‌ شده، اظهار کرد: چهار مورد اقدام‌های پدافندی نیز به‌منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در فصل‌ سرد سال در ایلام، کردستان و مرکزی انجام شده است.

کد خبر 312655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =