روحانی: جهش تولیدی که رهبری مدنظر داشتند، روی زمین نماند

رئیس‌جمهوری گفت: امسال گرچه به‌دلیل تحریم و کرونا، سال سختی برای مردم بود، اما جهش تولیدی که مقام معظم رهبری مدنظر داشتند، روی زمین نماند و از آغاز سال، هر هفته، افتتاح‌های مهمی در سراسر کشور داشتیم.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (یکشنبه، ۱۲ بهمن‌ماه) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو با اشاره به سخنرانی امام راحل در بهشت زهرا (س) مبنی بر رایگان شدن آب و برق برای مستضعفان، گفت: مدتی بود که خناسان می‌گفتند آن آب و برق مجانی چه شد؟ و امروز دولت دوازدهم افتخار می‌کند که در سایه فداکاری و تلاش مسئولان وزارت نفت و نیرو این شعار امام (ره) را محقق ساخت و اقشار کم‌درآمد از آب و برق رایگان برخوردارند و شعار زشتی که خناسان در دست گرفته بودند، پایان یافت.

وی با بیان اینکه مشخص شد دولت جمهوری اسلامی ایران، دولت مستضعفان است، افزود: امسال گرچه به‌دلیل تحریم و کرونا، سال سختی برای مردم بود، اما جهش تولیدی که مقام معظم رهبری مدنظر داشتند، روی زمین نماند و از آغاز سال، هر هفته، افتتاح‌های مهمی در سراسر کشور داشتیم.

رئیس‌جمهوری گفت: باوجود جنگ تحمیلی اقتصادی، مردم از روحیه نشاط، ایثار و فداکاری برخوردارند و این نشان می‌دهد که ۱۲ بهمن، زنده است و روحیه مردم همان روحیه سال ۵۷ است و با همان وحدت، دلاوری و نشاط در صحنه هستند.

کد خبر 312933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =