غربالگری روستاهای تنگ‌بیجار برای مقابله با کرونا

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب همسو با مسئولیت‌های اجتماعی خود و به‌منظور مقابله با بیماری کرونا، در رزمایشی دوروزه اقدام به غربالگری خانوارهای روستایی و عشایری منطقه عملیاتی تنگ بیجار کرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، عبدالمحمد امینی‌اصل، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب گفت: این شرکت با همکاری و همراهی دیگر سازمان‌ها مانند بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و... در قالب طرح شهید سپهبد سلیمانی و به‌منظور مقابله با بیماری کرونا اقدام به غربالگری خانوارهای روستایی و عشایری همجوار با مناطق عملیاتی کرد.

وی افزود: در این رزمایش دو روزه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی، دامپزشکی، حقوقی و قضایی، برخی خدمات لجستیکی و پشتیبانی و کمک مؤمنانه به عشایر مستقر در مرز ارائه شد، همچنین در قالب این رزمایش، رده‌های مختلف سپاه و بسیج از جمله سپاه ناحیه ایلام، معاونت دفاع زیستی و سلامت، بسیج جامعه پزشکی، بسیج عشایری و بسیج حقوقدانان خدمات تخصصی به مرزداران ارائه دادند.

همچنین چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران هم‌زمان با دهه فجر، با توزیع ۴۰۰ بسته حمایتی میان نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده برگزار و به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) و با مشارکت پایگاه بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی از اقلام خوراکی ضروری بین خانوارهای کم‌برخوردار و آبرومند در مناطق همجوار تأسیسات عملیاتی این شرکت در غرب کشور توزیع شد.

اقلام این بسته‌های معیشتی از محل کمک‌های همدلانه و وجوهات اهدایی همکاران در ستاد نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب تهیه و بین خانوارهای کم‌برخوردار مناطق همجوار تأسیسات عملیاتی توزیع شده است.

کد خبر 313201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =