صادرات محصولات پتروشیمی ایران افزایش یافت

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش صادرات محصولات پتروشیمی خبر داد و گفت: تاکنون همه تعهدهای صنعت پتروشیمی به سامانه نیما انجام شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهزاد محمدی امروز (یکشنبه، ۱۹ بهمن ماه) پس از آیین گشایش چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف ایجاد تنوع در سبد محصولات پتروشیمی، ۳۰ طرح تعریف شده است که طرح‌های بسیار جذابی خواهد بود و تحولی در صنایع پایین دستی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: این فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قالب طرح‌های پیشران و توسعه‌ای هدف‌گذاری شده و طرح‌ها با هدف تکمیل زنجیره در چهار بخش نمتانول، پروپیلن، اتیلن و بنزن است و علاقه‌مندان می‌توانند برای سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها با توجه به قوانین اقدام کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی پیگیری دغدغه‌های صنایع پایین‌دستی را مورد توجه ویژه‌ای قرار داده است، گفت: ظرفیت تولید سالانه کنونی پلیمر کشور ۹ میلیون تن است و حدود نیمی از این محصولات تولیدی صادر و نیمی در داخل کشور مصرف می‌شود.

وی افزود: صادرات محصولات پتروشیمی در حال انجام است و آمارها حاکی از رشد صادرات دارد و تاکنون همه تعهدهای صنعت پتروشیمی به سامانه نیما انجام شده است.

کد خبر 313333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =