۶ جایگاه عرضه سوخت در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری رسید

هم‌زمان با چهل‌ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۶ جایگاه عرضه سوخت در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ۶ جایگاه جدید عرضه سوخت در مناطق لرستان، خراسان رضوی، ارومیه و اصفهان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح هم‌زمان ۳ جایگاه در منطقه لرستان

پیمان بهرامی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان از افتتاح سه جایگاه عرضه سوخت در استان لرستان هم‌زمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

وی در این باره گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، سه جایگاه عرضه سوخت به نام‌های «ایران‌زمین»، «جاودانه» و «پاسارگاد» با حضور مسئولان استانی و با هدف گسترش خدمت‌رسانی مطلوب در منطقه لرستان افتتاح شد.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان در آیین بهره‌برداری رسمی از این جایگاه‌ها تصریح کرد: با راه‌اندازی این سه جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های بنزین و نفت‌گاز در استان به ۸۷ باب رسید.

بهرامی ضمن ارائه گزارشی جامع از نحوه احداث و راه‌اندازی این جایگاه‌ها، احداث مجاری عرضه سوخت در نقاط مختلف برای دسترسی آسان و سریع شهروندان به فرآورده‌های نفتی را از سیاست‌های این شرکت با هدف تحقق حقوق شهروندی اعلام کرد و گفت: این جایگاه‌ها براساس تازه‌ترین استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان حفاظت محیط زیست ساخته شده و زیر پوشش شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت (صاحب ‌نشان) در استان فعالیت خود را آغاز کرده است و در حوزه سوخت‌رسانی به طیف وسیعی از هم‌استانی‌های عزیز خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: جایگاه ایران‌زمین در شهرستان خرم‌آباد در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع و هزینه عملیات اجرایی ۸ میلیارد تومان و با داشتن چهار سکو (دو سکوی بنزین و دو سکوی نفت‌گاز) زمینه اشتغال را برای ۱۰ نفر فراهم کرده و جایگاه جاودانه نیز در این شهرستان در زمینی با مساحت هزار مترمربع و هزینه عملیات اجرایی ۷ میلیارد تومان و با داشتن سه سکوی بنزین زمینه اشتغال را برای هشت نفر و جایگاه پاسارگاد در شهرستان دورود در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع و هزینه عملیات اجرایی با احتساب هزینه خرید زمین حدود ۱۱ میلیارد تومان و با داشتن سه سکوی بنزین، زمینه اشتغال‌زایی  هشت نفر را فراهم آورده است.

افتتاح یک جایگاه جدید در منطقه ارومیه

احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از افتتاح یک جایگاه جدید در مجتمع خدماتی و رفاهی شهر سلماس خبر داد و گفت: این جایگاه زیر پوشش یکی از شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت (صاحب نشان) آغاز به کار کرده است و با راه‌اندازی آن، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه به ۱۳۱ باب افزایش یافت.

وی افزود: با افتتاح این جایگاه و طراحی مطلوب در نقشه‌های اجرایی، امکان سوخت‌گیری هم‌زمان هشت خودرو در سکوی عرضه بنزین و هشت خودرو در سکوی عرضه نفت‌گاز فراهم شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه جایگاه «ستاره شهر سلماس» در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال احداث شده است، افزود: وضع توسعه و ساخت جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه بسیار مطلوب بوده و هم‌اکنون میانگین مدت زمان انتظار سوخت‌گیری نزدیک به صفر است.

مجرد ضمن قدردانی از سرمایه‌گذار بخش خصوصی، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، شرکت توزیع برق و شرکت برند مهتاب در راه‌اندازی این جایگاه، اذعان کرد: احداث این جایگاه، امکان اشتغال‌زایی هشت نفر را نیز فراهم آورده است.

وی به مشخصات فنی و سیستم پرداخت الکترونیکی وجه سوخت جایگاه اشاره کرد و نمازخانه، فروشگاه و سرویس‌های بهداشتی را از جمله امکانات رفاهی جایگاه برشمرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه همچنین از کلنگ‌زنی یک جایگاه دومنظوره عرضه فرآورده‌های نفتی در جاده سلماس – تازه شهر که عملیات احداث و راه اندازی آن آغاز شده، خبر داد.

این جایگاه در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مقام‌های محلی در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

یک جایگاه جدید در مسیر تربت جام به فریمان افتتاح شد

یک جایگاه جدید عرضه فرآورده‌های نفتی (بنزین و نفت‌گاز) در مسیر تربت جام به فریمان افتتاح شد و با راه‌اندازی آن، شمار جایگاه‌های منطقه خراسان رضوی به ۱۳۲ باب افزایش یافت.

علی‌اصغر اصغری، مدیر این منطقه در آیین بهره‌برداری از این جایگاه که فرماندار و نماینده مردم تربت جام و برخی مقام‌های استانی و محلی حضور داشتند، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، به ویژگی‌های فنی جایگاه اشاره کرد و گفت: این جایگاه با مساحت ۱۵ هزار مترمربع در قالب مجتمع خدمات رفاهی و با امکانات نمازخانه، رستوران و سوپر مارکت در کیلومتر ۴۹ مسیر تربت جام به فریمان واقع شده است.

وی با ابراز خشنودی از افتتاح این جایگاه و اشتغال‌زایی ۱۴ نفر اظهار کرد: این هشتمین جایگاه در ناحیه تربت جام و یکصدوسی‌ودومین جایگاه در منطقه خراسان رضوی است.  

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این جایگاه در این منطقه که مشکلات اهالی شهرستان را در زمینه سوخت‌رسانی برآورده می‌کند، از پیگیری‌ها و همکاری‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در راه‌اندازی جایگاه عرضه سوخت ۳۱۱ شیروانی نیز قدردانی و تشکر کرد.

افتتاح یک جایگاه عرضه بنزین و نفت‌گاز یورو در منطقه اصفهان

هم‌زمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، همچنین یک جایگاه اختصاصی عرضه بنزین و نفت‌گاز یورو در منطقه اصفهان افتتاح شد.

جایگاه اختصاصی زارعی تحت نشان شرکت پارسیان سوخت رضوان، واقع در اتوبان نائین  _ اصفهان، کیلومتر ۲۵ اصفهان به‌منظور عرضه فرآورده‌های بنزین و نفت‌گاز یورو همسو با ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی به شهروندان محترم راه‌اندازی شد و به بهره‌برداری رسید.

جایگاه یادشده با دارا بودن ژنراتور برق، دوربین مدار بسته، نمازخانه، سرویس بهداشتی، طرح کهاب و تعداد هفت نفر نیروی انسانی، آماده خدمت‌رسانی به هموطنان گرامی است.

در این جایگاه، بنزین یورو ۴ و نفت‌گاز یورو توسط ۲۲ نازل فعال عرضه می‌شود.

کد خبر 313360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =