افتتاح ۲ جایگاه عرضه سوخت در کرمان و خراسان جنوبی

هم‌زمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو جایگاه جدید عرضه سوخت در کرمان و خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا، سیدباقر نورالدینی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: هم‌زمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یک جایگاه عرضه بنزین و نفت‌گاز در منطقه کرمان به بهره‌برداری رسید.

وی در این باره افزود: این جایگاه زیر پوشش یکی از شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت (صاحب ‌نشان) است و با مساحت ۱۰ هزار مترمربع، دارای هشت نازل عرضه بنزین و هشت نازل عرضه نفت‌گاز است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان تأکید کرد: با افتتاح این جایگاه شمار جایگاه‌های عرضه سوخت ناحیه رفسنجان به ۳۹ باب و تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه کرمان به ۲۶۵ باب رسید.

نورالدینی اظهار کرد: جایگاه اختصاصی «میرزاحسینی» واقع در کلیومتر ۳۰ جاده رفسنجان - زرند (روستای داوران)، با حضور مدیر منطقه کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان به‌منظور سوخت‌رسانی مطلوب به شهروندان افتتاح شد.

یک جایگاه جدید عرضه سوخت در ناحیه قاین استان خراسان جنوبی

یک جایگاه جدید عرضه فرآورده‌های نفتی در ناحیه قاین استان خراسان جنوبی افتتاح شد، این جایگاه زیر پوشش یکی از شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت است و هر سه مرحله طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت) در آن اجرا شده است.

قربانعلی مردانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی در آیین بهره‌برداری از این جایگاه که معاون امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی نیز حضور داشت، اعلام کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاه‌های سوخت منطقه خراسان جنوبی  به ۱۱۴ باب افزایش یافت.

وی افزود: طراحی مطلوب در نقشه‌های اجرایی این جایگاه، با توجه به داشتن ۱۲ نازل عرضه بنزین، امکان سوخت‌گیری هم‌زمان ۱۲ خودرو را فراهم کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی تأکید کرد: وضع توسعه و ساخت جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه بسیار مطلوب و میانگین مدت زمان انتظار سوخت‌گیری نزدیک به صفر است.

مردانی با بیان اینکه جایگاه جدید شهرداری قاین در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۸۵ مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال ساخته شده است، ادامه داد: این جایگاه از لحاظ الزام‌ها و استانداردها وضع مطلوبی دارد، به‌طوری که افزون بر اجرای هر سه مرحله طرح کهاب می‌توان به امکانات دیگر از جمله نصب دیسپچینگ و ژنراتور برق اضطراری اشاره کرد.

وی ضمن قدردانی از فرماندار، شهرداری قاین، شورای اسلامی شهر قاین، رئیس و همکاران ناحیه قاین و شرکت صاحب نشان و همه افرادی که در احداث و راه‌اندازی این جایگاه قدمی برداشته‌اند، به اشتغال‌زایی ۱۰ نفر در این جایگاه اشاره کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی اظهار کرد: این جایگاه بیست‌ونهمین جایگاه ناحیه قاین است که ۲۶ درصد جایگاه‌های استان را این ناحیه زیر پوشش خود قرار داده است.

کد خبر 313407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =