اعلام آمادگی مجلس برای تصویب لوایح توسعه صنعت پتروشیمی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نقش پتروشیمی‌ها در ایجاد تحول اقتصاد و صنعت گفت: مجلس آمادگی دارد طرح‌ها و لوایحی را که با نظر کارشناسی در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی تدوین می‌شود، بررسی و تصویب کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، فرهاد طهماسبی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست اظهار کرد: مجلس همواره حامی صنعت پتروشیمی است و این نمایشگاه نیز نشان داد که توسعه این صنعت ارزش‌آفرین در تمامی ابعاد با شتاب ادامه دارد.

نماینده مردم استهبان، نی‌ریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایط تحریم توسعه صنعت بالادست و پایین‌دست پتروشیمی با جدیت تداوم یافت، افزود: با توجه به وجود منابع گسترده نفت و گاز در کشور، پتروشیمی‌ها می‌توانند اقتصاد و صنعت ایران را متحول کنند.

طهماسبی تصریح کرد: خوشبختانه دستاوردهای صنعت در بخش‌های مختلف در چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست به‌خوبی ارائه شده است و استقبال شرکت‌های  فعال در این صنعت با وجود برخی مشکلات مانند هم‌گیری ویروس کرونا در کشور قابل تقدیر است.

چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با شعار «کسب‌وکار جهانی» یکشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و امروز (۲۲ بهمن‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 313466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =