نوسازی درمانگاه و مرکز سلامت کار دالان در زاگرس جنوبی

پروژه توسعه، بهسازی و نوسازی درمانگاه و مرکز سلامت کار ناحیه دالان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مصطفی پالیزیان، رئیس منطقه عملیاتی آغار و دالان گفت: درمانگاه و مرکز سلامت کار ناحیه دالان با ۸۰۰ مترمربع وسعت در مدت ۱۶ ماه بهسازی شد و توسعه یافت.

وی با بیان اینکه در طرح توسعه این مرکز، اتاق‌های تزریقات، حمام سوختگی، آزمایشگاه تست دوره‌ای کارکنان و سالن اورژانس با ظرفیت بستری هم‌زمان هفت بیمار به این درمانگاه اضافه و آزمایشگاه، داروخانه و اتاق استراحت کارکنان نیز بهسازی شده است، افزود: به‌منظور رعایت دستورعمل‌های سیستم استاندارد مدیریت انرژی و استفاده بهینه از انرژی افزون بر اجرای سقف کاذب، پنجره‌ها نیز دو جداره و سامانه دفع فاضلاب این درمانگاه نیز جداسازی و مستقل شد.

به گفته پالیزیان، این پروژه با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در مدت زمان ۱۶ ماه با به‌کارگیری ماشین‌آلات و امکانات موجود در منطقه بر اساس استانداردهای مورد تائید وزارت بهداشت انجام و هم‌زمان با دهه مبارک فجر امسال راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه منطقه عملیاتی آغار و دالان دارای دو مرکز درمانگاهی و سلامت کار در این ناحیه است، گفت: به‌منظور حفظ و نگهداشت تجهیزات به‌زودی آشیانه استقرار آمبولانس درمانگاه ناحیه دالان نیز بهسازی می‌شود.

منطقه عملیاتی آغار و دالان از مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که در استان فارس و حوزه جغرافیایی شهرستان‌های فیروزآباد، فراشنبد، قیر و کارزین قرار دارد.

کد خبر 313498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =