یک جایگاه عرضه سوخت در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

هم‌زمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک جایگاه جدید در ناحیه فردوس پخش منطقه خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید و شمار جایگاه‌های عرضه سوخت این استان به ۱۱۵ باب افزایش یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی، قربانعلی مردانی، مدیر این منطقه در آیین افتتاح جایگاه «حسینی سرایان» که زیر پوشش یکی از شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت (صاحب نشان) قرار دارد، گفت: این جایگاه دارای دو سکو و هشت نازل عرضه بنزین و نفت‌گاز است.

وی در این آیین که معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی نیز حضور داشت، افزود: پیش از بهره‌برداری این جایگاه فقط یک جایگاه در شهرستان سرایان فعال بود که به لحاظ ضروررت عملیات و رضایتمندی مردم شریف شهرستان، احداث و بهره‌برداری این جایگاه در قالب مجتمع خدماتی رفاهی می‌تواند کمک مؤثری برای ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه این جایگاه در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال ساخته شده، اجرای هر سه مرحله طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت)، نصب دیسپچینگ و ژنراتور برق اضطراری را بعضی از امکانات موجود در جایگاه نام برد.

مردانی از سرمایه‌گذار بخش خصوصی، فرماندار و شهردار سرایان، رئیس و همکاران ناحیه فردوس و شرکت صاحب‌نشان و همه کسانی که در ساخت و راه‌اندازی این جایگاه همراهی و همکاری داشته‌اند، قدردانی کرد و با اشاره به اشتغال‌زایی برای ۹ نفر در این جایگاه گفت: این جایگاه بیستمین جایگاه ناحیه فردوس است که در ۱۵ جایگاه آن سوخت مایع و پنج جایگاه دیگر سی‌ان‌جی عرضه می‌شود.

کد خبر 313533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =