قدردانی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت از اقدام‌ها برای اساسنامه

صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت در پی رفع شکایت مطروحه در دیوان عدالت اداری درباره ابطال اساسنامه از وزیران نفت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضای هیئت امنا، هیئت رئیسه و دیگر مسئولان صندوق و بازنشستگان حقوقدان کوشا و فعال در این موضوع تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی صندق بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، پس از طرح شکایت یادشده در دیوان عدالت اداری و ارجاع موضوع از طریق دولت به وزارت نفت، مسئولان و گروه حقوقی صندوق، نشست‌های پرشماری با هیئت تخصصی دیوان تشکیل دادند در همین چارچوب لایحه‌ای متقن و قوی از سوی صندوق تهیه و تقدیم مراجع ذی‌صلاح شد.

وزیران نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با توجه به دغدغه بازنشستگان ارجمند صنعت نفت، هم‌زمان با کار حقوقی شکل‌گرفته، تلاش و اهتمام مؤثری را در این زمینه داشتند، از این رو، تلاش‌ها سبب شد شاکی، شکایت مطروحه درباره ابطال اساسنامه را پس گیرد، بنابراین با پس گرفتن شکایت یادشده، نگرانی بازنشستگان ارجمند درباره ابطال اساسنامه رفع شد.

صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت از همه دلسوزانی که در رفع این مسئله یاری‌رسان بوده‌اند، از جمله بازنشستگان حقوقدانی که در نشست‌های دیوان و در جریان تهیه لایحه دفاعیه کوشا و ساعی بوده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کند.

کد خبر 313646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =