ایران تنها کشور برخوردار از شبکه سراسری گاز است

معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان اینکه ایران تنها کشوری برخوردار از شبکه سراسری گاز است، گفت: در برخی روستاها هنوز آن طور که باید گازرسانی نشده و امیدوارم تا پایان دولت این کار انجام شود.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، اسحاق جهانگیری، عصر دیروز (سه‌شنبه، ۲۸ بهمن‌ماه) در آیین تجلیل از خیرین عرصه روستا گفت: مردم روستاها مشابه مردم پایتخت از امکان مساوی از نعمت گاز برخوردار هستند، البته در برخی روستاها هنوز آن طور که باید گازرسانی نشده که امیدوارم تا پایان دولت شاهد باشیم همه روستاها از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی با تأکید بر اینکه همسو با عدالت آموزشی باید روستاهای کشور از مدارس و امکانات آموزشی و امکانات بهداشتی و درمانی همانند شهرها برخوردار باشند، افزود: توجه به روستاها از مهم‌ترین نمادهای عدالت است. توجه به روستاها از آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است و باید تلاش کنیم همه شئون عدالت در مناطق روستایی کشور اجرایی شود.

معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به اینکه امروز با تحریم‌های ظالمانه آمریکا روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: هنوز زمان آن نرسیده تا بتوانیم درباره فشارهایی که در دوره تحریم علیه ملت ایران وارد کردند، صحبت کنیم، زیرا در شرایط جنگ هیچ‌کس خود را در مقابل دشمن ضعیف نشان نمی‌دهد، اما به اذعان مقام‌های دولت کنونی و دولت پیشین آمریکا و کشورهای اروپایی، فشار حداکثری علیه ملت ایران با شکست روبه‌رو شده است و مهم‌ترین علت این شکست، راهبرد مقاومت بود که مقام معظم رهبری آن را ترسیم کردند.

کد خبر 313699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =