وضع ایمنی و آتش‌نشانی شرکت‌های مستقر در عسلویه بررسی شد

وضع ایمنی و آتش‌نشانی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی نفت ایران بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، وضع ایمنی و آتش‌نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و بندر خدماتی و صادراتی تنبک در سفر دو روزه مانی عبدالله‌زاده‌راد، مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران و علیرضا انصاری‌فرد، رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران به عسلویه بررسی شد.

عبدالله‌زاده‌راد از سازمان منطقه ویژه پارس و بندر خدماتی و صادراتی تننبک بازدید کرد و ضمن برگزاری نشست‌هایی با رئیس اچ‌اس‌ئی، رؤسای ایمنی و آتش‌نشانی و آزمایشگاه سامان منطقه ویژه، مجری طرح ۱۳ پارس جنوبی و رئیس اچ‌اس‌ئی شرکت نفت و گاز پارس، در جریان روند فعالیت‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت‌های مستقر در عسلویه قرار گرفت.

در این بازدید وضع آزمایشگاه تست فوم‌های آتش‌نشانی سازمان منطقه ویژه پارس با حضور نمایندگان اداره کل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت و مسئولان مختلف سازمان منطقه ویژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای مناسب اتخاذ شد.

در بازدید از بندر خدماتی و صادراتی تبنک، پیام معتمد، مجری فاز ۱۳ پارس جنوبی و بندر خدماتی و صادراتی تنبک و علیرضا نجومی، رئیس اچ‌اس‌ئی شرکت نفت و گاز پارس، گزارشی از آخرین وضع بندر و روند فعالیت‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست ارائه کردند.

عبدالله‌زاده‌راد در این بازدید میدانی گفت: اقدام‌های خوبی به‌منظور ارتقای سطح بهداشت، ایمنی و محیط زیست در طرح‌های شرکت نفت و گاز پارس به‌ویژه بندر تنبک انجام شده است و مدیریت اچ‌اس‌ئی از همه توان و ظرفیت مجموعه برای ارتقای وضع ایمنی طرح‌های توسعه‌ای استفاده می‌کند.

کد خبر 313750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =