تلاش پالایشگاه سرخون و قشم برای خودکفایی در ساخت توربین گازی

مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از تلاش کارکنان این مجموعه برای خودکفایی در ساخت توربین گازی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدحسین نوروزی گفت: با همت متخصصان و کارکنان باتجریه و توانمند این شرکت و با همکاری سازندگان داخلی در سال جهش تولید، پروژه‌های عظیمی برای نخستین‌ بار در سطح ملی و در بخش ساخت و تولید تجهیزات تاسیسات پالایشگاه گاز سرخون و قشم انجام شده است.

وی ادامه داد: تبلور خودباوری و بومی‌سازی دانش فنی کارکنان این شرکت در جبهه اقتصاد و تولید پایدار داخل برای رسیدن به قله‌های خودکفایی همسو با تحقق اهداف و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل در سطح ملی و برای خدمت‌رسانی به مردم، بوده و هست.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم با بیان اینکه در سال‌های اخیر، اقدام‌ها و ابتکارهایی به‌ویژه در پروژه بزرگ ساخت توربین گازی انجام شده است، تصریح کرد: با چنین اقدام‌ها و ابتکارهایی، صرفه‌جویی چشمگیری در صنعت نفت و گاز کشور از سوی متخصصان و کارشناسان توانمند داخلی در شرکت پالایش گاز سرخون و قشم انجام شده است.

نوروزی یادآور شد: انجام این  اقدام‌ها نتیجه حمایت پالایشگاه گاز سرخون از توانمندی‌ها و دستاوردهای سازندگان داخلی در زمینه تأمین قطعات و اتکا به دانش نخبگان و متخصصان با تجربه در بخش‌های مختلف بوده است که توانسته ما را به مرز خودکفایی برساند.

کد خبر 313805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =