تجهیزات پالایشگاه‌های گازی از سازندگان داخلی تامین می‌شود

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: شرکت ملی گاز و مجتمع گاز پارس جنوبی در قطب اقتصادی کشور همواره در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان هستند و از اقدام‌ها و دستاوردهای این شرکت‌های سازنده استقبال می‌کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسعود زردویان امروز (دوشنبه، چهارم اسفندماه) در آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه، اظهار کرد: وجود شرکت‌های توانمند، سازنده قطعات و تجهیزات و تأمین‌کننده اقلام مورد نیاز صنعت عظیم گاز در کشور، فرصتی مناسب برای افزایش توان و ظرفیت متخصصان داخلی است.

وی با اشاره به تأمین و استفاده از قطعات و تجهیزات داخلی در پالایشگاه‌های گازی کشور، تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون بیشترین نیاز خود را در حوزه خرید قطعات و تجهیزات از سازندگان و شرکت‌های داخلی و پارک علم و فناوری تأمین می‌کند و امیدواریم این مهم با رشد و شکوفایی بیشتری تداوم داشته باشد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز هدف از برگزاری این نمایشگاه را تکمیل زنجیره تأمین در این صنعت عظیم و معرفی شرکت‌های داخلی و متخصصان سازنده در قطب اقتصادی پارس جنوبی اعلام کرد.

در دوازدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه ۱۱۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان، تازه‌ترین دستاوردهای نوآورانه خود را به نمایش می‌گذارند و تولیدات خود را که مرتبط با حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است به‌مدت چهار روز ارائه می‌کنند.

کد خبر 313902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =