چهل‌ویکمین جایگاه عرضه سی‌ان‌جی استان قم به بهره‌برداری رسید

چهل‌ویکمین جایگاه عرضه سی‌ان‌جی استان قم با نام «پارسیان ۲» به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، کاهش ترافیک درون‌شهری، بهبود کیفیت هوا و ترویج و توسعه متوازن نقاط عرضه سوخت پاک سی‌ان‌جی، یک جایگاه جدید عرضه سی‌ان‌جی در ابتدای جاده جعفریه – ساوه، بلوار حضرت معصومه (س) افتتاح و راه‌اندازی شد.

سیدمحمود طاهری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم درباره این جایگاه گفت: با توجه به اینکه احداث جایگاه‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به هم‌استانی‌های گرامی و هموطنان عزیز است، با راه اندازی جایگاه پارسیان۲، تعداد جایگاه‌های عرضه این سوخت پاک در استان به ۴۱ باب رسید.

وی اظهار کرد: این جایگاه با ظرفیت ۴ هزار مترمکعب بر ساعت، دارای ۶ دیسپنسر و ۱۲ نازل است، ضمن اینکه امکان سوخت‌گیری ۵ هزار و ۵۰۰ خودرو درطول شبانه‌روز  را دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم اضافه کرد: این جایگاه با مالکیت بخش خصوصی و مساحت ۳ هزار مترمربع، ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته که به جهت راه‌اندازی بخش‌های خدمات رفاهی از جمله رستوان، سوپرمارکت و... اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند.

امسال با راه‌اندازی دو جایگاه در استان قم، ۶ هزار مترمکعب بر ساعت گاز طبیعی فشرده به ظرفیت جایگاه‌ها اضافه شده است که نسبت به پارسال افزایشی معادل ۱۱,۸ درصدی داشته و در پی این افزایش ظرفیت، کاهش مدت زمان انتظار خودروها برای سوختگیری مورد انتظار است.

کد خبر 314122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =