توزیع ۱۷۴ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در منطقه اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: مصرف بنزین با استاندارد یورو ۴ در ۱۱ ماه گذشته در این استان به ۱۷۴ میلیون لیتر رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سیدحجت مدنی افزود: با توزیع این فرآورده سازگار با محیط زیست از آلاینده‌های زیست محیطی در شهر اردبیل به‌شدت کاسته شده است و امیدواریم مسئولان با کنترل سایر مؤلفه‌های تأثیرگذار در آلودگی هوا اعم از خودروهای فرسوده و صنایع، شاهد هوای پاک برای شهر و استانمان باشیم.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون حدود ۵۰ درصد بنزین مصرفی استان از نوع بنزین یورو ۴ و ۵۰ درصد دیگر نیز از نوع بنزین بدون سرب است.

وی افزود: با توجه به مصرف بنزین با استاندارد یورو ۴ در ۱۱ ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال، شاهد کاهش ۲۱ درصدی مصرف این فرآورده هستیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مدیریت الکترونیکی گاز مایع با زیرساخت بانکی و اجرای مطلوب این طرح در سطح منطقه، اظهار کرد: از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان بهمن‌ماه امسال‌، بیش از ۱۴ هزار تن گاز مایع در نواحی شش‌گانه منطقه اردبیل توزیع شده است.

مدنی افزود: در این ۱۱ ماه، تأمین و توزیع گاز مایع در استان نسبت به مدت مشابه پارسال هشت درصد کاهش داشته است.

مدیر منطقه اردبیل با اشاره به تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ خانوار مصرف‌کننده نفت سفید و گاز مایع در منطقه، اظهار کرد: گاز مایع این دسته از مصرف‌کنندگان از طریق هشت شرکت موزع، ۱۲ باب تأسیسات و ۱۵۳ عامل فروش گاز مایع توزیع می‌شود.

کد خبر 314452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =