۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
  • کد خبر: 314511
افزایش ۸ درصدی جذب اشتراک گاز در زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از جذب ۱۶ هزار و ۵۵۳ مشترک جدید گاز در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی و افزایش ۸ درصدی اشتراک‌پذیری در استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، موسی احمدلو با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۶ هزار و ۵۵۳ اشتراک‌پذیری گاز انجام شده، گفت: با جذب این تعداد مشترک مجموع مشترکان گاز در استان به ۳۶۷ هزار و ۹۶ مشترک رسیده است.

وی با بیان اینکه امسال ۸ هزار و ۸۳۷ اشتراک در مناطق روستایی و ۷ هزار و ۷۱۶ اشتراک در شهرهای استان انجام شده است، افزود: هم‌اکنون ۲۶۰ هزار و ۳۲۰ مشترک شهری و ۱۰۶ هزار و ۷۷۶ مشترک روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان همچنین با بیان اینکه پارسال از ۱۵ هزار و ۲۵۹ جذب اشتراک گاز، ۷ هزار و ۸۷۷ انشعاب روستایی و ۷ هزار و ۳۸۲ انشعاب هم شهری بود، اظهار کرد: جذب اشتراک نسبت به سال ۹۸ افزایش ۸ درصدی داشته است.

به گفته احمدلو، مقدار مصرف گاز این استان هم امسال تا بهمن‌ماه یک میلیارد و ۸۸۱ میلیون و ۵۵۹ هزار متر مکعب بوده است.

وی همچنین گفت: تاکنون ۶ هزار و ۹۸۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شده که ۲۳۲ کیلومتر آن امسال انجام شده است. تعداد علمک‌های نصب‌شده در استان هم ۱۹۴ هزار و ۵۶۶ علمک است که از این تعداد ۴ هزار و ۹۴۰ در سال ۹۹ نصب شده است.

کد خبر 314511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =