ساخت سالن ورزشی شهدای نایبند در روستای هاله عسلویه کلید خورد

عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی سرپوشیده شهدای نایبند در روستای هاله از توابع بخش چاه‌مبارک شهرستان عسلویه از سوی شرکت پلیمر آریاساسول با هدف محرومیت‌زدایی آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پلیمر آریاساسول، آیین آغاز احداث سالن ورزشی سرپوشیده شهدای نایبند در روستای هاله از توابع بخش چاه‌مبارک شهرستان عسلویه از سوی شرکت پلیمر آریاساسول روز چهارشنبه (۲۰ اسفندماه) هم‌زمان با مبعث پیامبر اسلام (ص) با حضور فرماندار، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه منطقه برگزار شد.

امیرحسین بحرینی، مدیرعامل پلیمر آریاساسول در این آیین اظهار کرد: این شرکت با هدف کمک به محرومیت‌زدایی و توسعه پایدار منطقه نایبند و به‌ویژه روستای هاله، احداث این سالن را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های پتروشیمی عسلویه، مسئولیت‌های اجتماعی خود را در قالب شورای راهبردی به انجام می‌رسانند و آریاساسول نیز با پرداخت ۱۲ درصد از کل هزینه‌های آن، رتبه اول تأمین منابع مالی شورای راهبردی را برعهده دارد، افزود: این شرکت به موازات اقدام‌های گسترده شورای راهبردی، به درخواست شورای روستای هاله تصمیم گرفت به‌عنوان معین این روستا اقدام‌هایی را به‌منظور کمک به محرومیت‌زدایی جامعه پیرامونی انجام دهد.

مدیرعامل آریاساسول با اشاره به نقش این شرکت در اقتصاد و تولید ناخالص ملی گفت: در روزهای سخت تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا، آریاساسول از مهم‌ترین بنگاه‌های اقتصادی در ارزآوری برای کشورمان بوده و نقش بسیار مهمی در جنگ اقتصادی ایفا کرده است.

بحرینی به احداث مجتمع غیرصنعتی شرکت آریاساسول با عنوان مجموعه آموزشی، زیست محیطی، اقامتی و گردشگری در مجاورت روستای هاله اشاره و تأکید کرد: این شرکت هرگز قصد و نیت هتل‌سازی نداشته و ندارد و این نوع کار در اساسنامه و کسب‌وکار شرکت هم تعریف نشده است. این مجموعه در حال ساخت، شامل یک استراحتگاه برای همکاران است و در مجاورت آن، یک مرکز مجهز آموزشی زیست محیطی و همچنین یک باغ گیاه‌شناسی نمونه به همراه آکواریوم و باغ موزه دریایی برای عموم مردم پیش‌بینی شده است که متعهد هستیم با رعایت همه مقررات و استانداردهای زیست محیطی، آن را تکمیل کنیم.

وی ادامه داد: آریاساسول مصمم به توسعه پایدار و محرومیت‌زدایی این منطقه با تأکید بر حفظ بافت بومی و فرهنگ سنتی مردم است.

اهمیت توسعه پتروشیمی‌ها

موسی احمدی، نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اشاره به موفقیت صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور در خنثی کردن سال‌ها تلاش بی‌وقفه دشمنان ایران در جبهه جنگ اقتصادی گفت: شرکت آریاساسول نقش بسزایی در رونق اقتصادی کشور، ارزآوری و کمک به توسعه و آبادانی دارد.

وی با اشاره به شکست دشمن به واسطه تولید محصولات پتروشیمی و جلوگیری از خام‌فروشی نفت و گاز، افزود: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مهم‌ترین مزیت ماست که می‌توانیم با حمایت از آن به دشمن ضربه بزنیم و باید به تقویت تولید داخلی به‌ویژه توسعه پتروشیمی‌ها تأکید کنیم.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلنگ‌زنی سالن ورزشی شهدای نایبند از سوی شرکت آریاساسول در روستای هاله، از نقش ممتاز این شرکت در انجام مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به جوامع پیرامونی یاد کرد و گفت: فعالیت‌های شورای راهبردی منطقه پارس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به‌ویژه در سال ۹۹ ستودنی است و انتظار می­‌رود این اقدام‌ها افزایش یابد.

در پایان این آیین، ضمن تحویل بسته هدایای نوروزی و بهداشتی شرکت آریاساسول به تمام مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در روستای هاله، آیین نمادین کلنگ‌زنی محل احداث سالن ورزشی انجام و این طرح به‌طور رسمی وارد فاز اجرایی شد.

کد خبر 314535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =