۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
  • کد خبر: 314587
مشهد به منابع گازی جنوب کشور متصل می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: پروژه اتصال مشهد به خطوط سراسری گاز کشور با هدف افزایش پایداری تأمین گاز و تاب‌آوری زیرساخت‌های مورد نیاز شهر مشهد و با توجه به ملاحظات پدافند غیرعامل، در حال اجراست. 

به گزارش شانا، حسن افتخاری دیروز (شنبه ۲۳ اسفندماه) در نشست مشترک با معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت نفت اظهار کرد: گاز مورد نیاز مشهد مقدس اکنون از خطوط لوله و منابع گازی شهرستان سرخس تأمین می‌شود که با بهره‌برداری از خط انتقال ۳۶ اینچ ملک‌آباد به مشهد افزون بر وضع موجود، امکان تأمین گاز شهر مشهد از گاز تولیدی جنوب کشور از طریق خط انتقال پارچین - سنگ‌بست نیز فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان مشهد با یک میلیون و ۳۰۴ هزار مشترک بعد از تهران بیشترین مصرف‌کننده گاز را دارد، افزود: تعداد مشترکان مشهد به تنهایی از تعداد مشترکان گاز ۲۵ استان کشور بیشتر است.

محمدعلی مطیعی، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور هم در این نشست با قدردانی از اقدام‌های شرکت گاز استان خراسان رضوی در حوزه پدافند غیر عامل، گفت: اقدام‌ها و سامانه‌های شرایط اضطراری شرکت گاز خراسان رضوی برای دیگر شرکت‌های گاز استانی کشور قابل الگوبرداری است.

کد خبر 314587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =