۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
  • کد خبر: 314590
بهره‌برداری از ۳ مرکز درمانی خوزستان ازسوی نفت

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، بهمن‌ماه امسال، سه پروژه مسئولیت اجتماعی را در حوزه بهداشت و درمان در استان خوزستان تکمیل کرد و تحویل داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، به همت مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز، بهمن‌ماه امسال سه مرکز بهداشتی و درمانی در استان خوزستان با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال، تکمیل و به علوم پزشکی اهواز به‌عنوان دستگاه‌ بهره‌بردار تحویل شد.

این پروژه‌های بهداشتی و درمانی، با توجه به افزایشی بودن بار مراجعات در شرایط کنونی و توجه ویژه به سلامت ساکنان و بهبود وضع مراکز بهداشتی و درمانی در روستاها و شهرستان‌های مناطق نفت‌خیز اجرایی شده که شامل کمک به تجهیز، تعمیر و بازسازی مرکز درمانی شهید چمران سوسنگرد، کمک به تجهیز، تعمیر و بازسازی مرکز درمانی بستان و کمک به تعمیر و تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ام‌تمیر است.

بر اساس این گزارش، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آبرسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران نیز پیش از این از تصویب و ابلاغ اجرای بیش از ۷۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در هیئت مدیره این شرکت در قالب طرح‌های آموزشی، ورزشی، عمرانی، آبرسانی و... همسو با توسعه پایدار استان‌های ذی‌نفع در سال ۱۴۰۰ خبر داده بود.

کد خبر 314590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =