نفت با اعتماد به نخبگان داخلی به نقطه مطلوبی در توسعه رسیده است

نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر به نخبگان داخلی اعتماد کنیم و کارهای بزرگ را به‌دست آنها بسپاریم به جایگاه‌های خوبی خواهیم رسید، گفت: خوشحالیم که وزارت نفت با اعتماد به این دانشمندان به نقطه مطلوبی در توسعه رسیده است.

به گزارش خبرنگار شانا، عبدالله ایزدپناه امروز (دوشنبه، ۱۶ فروردین‌ماه) در آیین امضای قراردادهای ساخت ۲۴ دستگاه کمپرسور سانتریفیوژ با سازندگان داخلی و قرارداد جمع‌آوری گازهای همراه نفت منطقه رگ‌سفید، گفت: خوشحالم که اعتماد به دانشمندان و نخبگان بومی سبب شده است ما به این جایگاه برسیم که بتوانیم تجهیزات صنعت نفت و گاز را در داخل کشور تولید کنیم.

وی افزود: اگر به نخبگان داخلی اعتماد کنیم و کارهای بزرگ را به‌دست آنها بسپاریم بدون شک به جایگاه‌های خوبی خواهیم رسید، خوشحالیم که وزارت نفت با اعتماد به این دانشمندان به نقطه خوبی رسیده است.

نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز با بومی‌سازی و نگاه به درون باید فعالیت کنیم، تصریح کرد: امروز و در شرایط تحریم دو راهکار در پیش داریم، یکی رفع تحریم‌ها که باید برای آن تلاش کرد و دومی خنثی کردن تحریم‌ها که باید روی پای خود بایستیم و با توانمندی نیروهای داخلی و با نگاه به دورن، تحریم‌ها را خنثی کنیم.

کد خبر 315006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =