قدردانی وزیر نفت از مدیر بازرگانی شرکت ملی پالایش و پخش

وزیر نفت از مدیر بازرگانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به عنوان مدیر نمونه منتخب این شرکت برای افزایش خیره‌کننده صادرات فرآورده‌های نفتی در سال ۹۸، قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با توجه به مجموعه تلاش‌ها و اجرای اقدام‌های مقتضی و پایدار ازسوی مدیریت بازرگانی شرکت ملی پالایش و پخش که به افزایش خیره‌کننده صادرات فرآورده‌های نفتی کشور در سال ۹۸ منجر شده است، منصور خسروی، مدیر بازرگانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به‌عنوان مدیر نمونه در مجموعه پالایش و پخش انتخاب شد و بیژن زنگنه، وزیر نفت با اهدای لوح سپاس از وی قدردانی کرد.

 در متن پیام بیژن زنگنه آمده است:

«جناب آقای منصور خسروی، مدیر محترم بازرگانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران

آنچه امروز با اراده مصمم، اندیشه برتر و تلاش هدفمند شما در عرصه خدمتگزاری محقق شد، یقیناً پیام‌آور افتخار و سرافرازی میهن اسلامی و صنعت نفت خواهد بود.

موفقیت شما را به‌عنوان مدیر نمونه درون دستگاهی سال ۱۳۹۸ صنعت نفت ارج می‌نهیم. این لوح سپاس در سالی که مزین به نام جهش تولید است به پاس کوشش‌های خستگی‌ناپذیر شما که با اعتماد به نفس و اراده در توسعه و ارتقای صنعت نفت نقش داشته‌اید، تقدیم حضورتان می‌شود.

از ایزد منان توفیق روزافزونتان را در عرصه‌های مختلف زندگی آرزو می‌کند.»

کد خبر 315260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =