۱۸۰۰ خودرو عمومی در منطقه اردبیل رایگان دوگانه‌سوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، نزدیک به یک هزار و ۸۰۰ خودرو گازسوز شد و ۷۵۹ خودرو دیگر نیز در مرحله تأیید برای اجرای طرح هستند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سیدحجت مدنی در این باره بیان کرد: تاکنون مالکان ۲ هزار و ۵۵۵ دستگاه خودرو در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای تبدیل به دوگانه‌سوز در این منطقه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۷۹۶ خودرو مشمول طرح شدند.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست منطقه در جایگزینی مصرف بنزین موتور با سی‌ان‌جی در کشور در سال ۹۹، تأکید کرد: این رتبه سبب ایجاد انگیزه هر چه بیشتر مسئولان منطقه شده و امید است با فرهنگ‌سازی و اتخاذ برنامه‌های جدید بتوان برای آینده گام‌های مؤثری برداشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تأکید کرد: با توجه به تداوم اجرای طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی، ضروری است مالکان این خودروها هرچه سریع‌تر با ثبت‌نام در سامانه یادشده تا زمان تبدیل شدن به دوگانه‌سوز از سهمیه اعتباری برخوردار شوند، در غیر این صورت از سهمیه اعتباری آنها کاسته شده و مانند خودروهای عادی از سهمیه سوخت برخوردار خواهند شد.

مدنی اظهار کرد: اجرای این طرح در سطح منطقه در چهار کارگاه مجاز تبدیل، در شهرستان‌های اردبیل و پارس‌آباد در حال انجام است.

کد خبر 315825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =