۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
  • کد خبر: 315857
۴۰۰ خودرو عمومی در زاهدان رایگان گازسوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: با اجرای طرح گازسوز کردن رایگان خودروهای عمومی که از بهمن‌ماه پارسال در منطقه زاهدان آغاز شده، تاکنون ۴۰۰ دستگاه خودرو عمومی در زاهدان گازسوز شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، ابراهیم پوریزدانی اجرای طرح گازسوزکردن خودروهای عمومی را فرصتی بسیار خوب برای مالکان خودروها عنوان کرد که می‌توانند با مراجعه به مراکز مجاز، به‌صورت رایگان خودروهای خود را گازسوز کنند.

وی اجرای این طرح را از جمله اقدام‌های موثر دولت به‌منظور کاهش آلودگی هوا و برخورداری ناوگان حمل‌ونقل عمومی از سوخت پاک برشمرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: هم‌اکنون دو مرکز ارائه خدمات و نصب تجهیزات سی‌ان‌جی زیر نظر اتحادیه سوخت‌های جایگزین کشور در زاهدان فعال و آماده ارائه خدمات به متقاضیان است.

پوریزدانی با اعلام این خبر که به‌زودی تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در منطقه افزایش می‌یابد، گفت: فرآیند ساخت جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در منطقه در حال پیگیری است و به‌زودی شاهد افزایش تعداد این جایگاه‌ها در زاهدان و دیگر شهرهای استان خواهیم بود.

همه خدمات مورد نیاز خودروهای دوگانه‌سوز از جمله نصب تجهیزات، آزمایش تست مخزن، تعمیرات و معاینه فنی سی‌ان‌جی با کیفیت بالا و استانداردهای بی‌المللی در مراکز ارائه خدمات سوخت‌های جایگزین انجام می‌شود.

کد خبر 315857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =