نفت مناطق مرکزی گواهینامه سیستم مدیریت انرژی دریافت کرد

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گاز مناطق خشکی کشور، برای رعایت استانداردهای بین‌المللی و افزایش شاخص‌های بهره‌وری موفق به دریافت گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت انرژی (ISO50001:2018) شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، احمد رجبی، مدیر تولید این شرکت گفت: استقرار نظام مدیریت انرژی همسو با اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مطابق ابلاغیه وزارت نفت در همه ساختمان‌های ستادی این شرکت در تهران و منطقه عملیاتی سراجه قم انجام شد.

وی افزود: بر همین اساس در دو سال گذشته با انجام مطالعات و تهیه دستورعمل‌های استاندارد، زیرساخت‌های لازم برای رعایت الزام‌های سیستم یادشده در سه مرحله ممیزی شامل ممیزی‌های عبوری، داخلی و خارجی از سوی شرکت صادرکننده گواهینامه تأمین و سرانجام این شرکت موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت انرژی (ISO50001:2018) شد.

مدیر تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تصریح کرد: بخش مهمی از تلاش‌های انجام‌شده برای اجرایی شدن الزام‌های گواهینامه یادشده در شرایط کرونایی، مرهون همیاری و همدلی کارکنان و مدیریت‌های ذی‌ربط در ستاد و منطقه عملیاتی سراجه بوده است.

رجبی همچنین یادآورشد: استقرار سیستم مدیریت انرژی در شرکت‌های تابع بهره‌برداری زاگرس جنوبی، شرق و غرب نیز با جدیت در حال اقدام است.

استقرار سیستم مدیریت انرژی افزون بر کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و آثار زیست‌محیطی دیگر، بهبود عملکرد انرژی شامل کارایی انرژی و بهره‌برداری و مصرف آن و سرانجام کاهش چشمگیر هزینه‌های مرتبط با انرژی را بر اساس استانداردهای بین‌المللی و افزایش شاخص‌های بهره‌وری به همراه دارد.

کد خبر 316005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =