طرح طبقه‌بندی پیمانکاران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اجرا شد

مدیر منابع انسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از اجرای موفقیت‌آمیز طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری در ستاد و مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، حسین دانش در این باره گفت: این طرح در ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مشتمل بر ۲۲۸ ناحیه، ۱۶۶ تأسیسات و انبار و ۵۰ مرکز سوختگیری هواپیمایی در سراسر کشور، از نقاط صفر مرزی و سخت‌گذر تا انبارهای صادراتی اجرا شده است.

وی اظهار کرد:  این طرح عظیم‌ با راهبری و حمایت مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و همت و تلاش کارکنان منابع انسانی ستاد و مناطق به‌منظور بهبود وضعیت معیشتی و هم‌ترازی حقوق ۷ هزار و ۵۶۱ نفر از کارگران و شاغلان خدوم و زحمتکش تحت پوشش قانون کار در ستاد و مناطق سی‌وهفت‌گانه در سطح کشور در سال ۱۳۹۹ اجرا و همه حقوق و مزایای پارسال نیروها نیز بر اساس طرح طبقه‌بندی مشاغل تا پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹ پرداخت شد.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد افزایش در حقوق کارکنان پیمانکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تثبیت شده، افزود: طرح یادشده سبب رضایتمندی و ایجاد انگیزه دو برابر کارکنان در زمینه خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز شده است.

دانش تأکید کرد: کارکنان پیمانکاری بر اساس مدرک تحصیلی، سابقه کاری در صنعت نفت، وضع اشتغال و محل جغرافیایی خدمت، ساماندهی و گروه‌بندی و از مزایای طرح طبقه‌بندی و فوق‌العاده‌های تخصیصی بهره‌مند شده‌اند.

کد خبر 316083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =