۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
  • کد خبر: 316126
شرکت ملی حفاری ایران ۳۴ دوره کنترل فوران برگزار کرد

اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران در اجرای شیوه‌نامه صلاحیت حرفه‌ای عملیات حفاری ابلاغی از سوی وزارت نفت، در نیمه دوم پارسال اقدام به برگزاری ۳۴ دوره کنترل فوران در سطوح مختلف کارکنان این شرکت کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حبیب صفری، رئیس آموزشگاه فناوری حفاری این شرکت با تأکید بر اینکه برگزاری این دوره‌ها برای امسال نیز تا فراگیری همه کارکنان عملیاتی و خدمات فنی جانبی استمرار دارد، گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا، این دوره‌ها با به‌کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات آموزشی شرکت با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد که مورد اقبال کارکنان است.

وی افزود: در این دوره‌ها کارکنان از طریق ارتباط مؤثر با مدرسان مورد تأیید مرکز آموزش شرکت ملی نفت ایران، فارغ از محدودیت زمانی با فرصت و دقت بیشتر برای فراگیری مطالب تخصصی و فنی مرتبط مشارکت خواهند داشت.

رئیس آموزشگاه فناوری حفاری شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به راه‌اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی (LMS) به‌صورت برخط (آنلاین) و آفلاین به‌منظور برگزاری دوره‌های غیرحضوری برای استمرار برنامه‌های آموزشی شرکت و جلوگیری از وقفه در تأمین نیازهای آموزشی کارکنان در چارچوب رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، اظهار کرد: این دوره‌ها که در تقویم آموزشی امسال نیز تعریف شده است در زمینه‌های حفاری، مکانیک، برق، سیال، سیمان و بازرسی برگزار می‌شود.

به گفته صفری، همسو با این برنامه ۷۵ دوره فنی و تخصصی نیز از طریق حضور مدرسان و کارشناسان آموزش در موقعیت استقرار دستگاه‌های حفاری و نواحی عملیاتی برگزار شد که بررسی بازخورد آن، افزایش سطح آگاهی فنی و رضایتمندی کارکنان اقماری از ایجاد این فرصت خارج از دوره استراحت آنان بوده است.

وی برگزاری دوره‌های آنلاین نرم‌افزار لند مارک (Landmark)، سامانه ستاد، قانون برگزاری مناقصات، دوره آموزشی مدیریت ریسک، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت استرس، کار گروهی، ایمنی آتش‌نشانی و... را بخش دیگری از سرفصل‌های دوره‌های آموزشی این شرکت برشمرد.

کد خبر 316126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =