شناورهای باری زیر ۵۰۰ تن مشمول سوخت یارانه‌ای می‌شوند

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر اعلام کرد: بر اساس مصوبه هیئت دولت و آیین‌نامه تدوین‌شده، تنها شناورهای باری زیر ۵۰۰ تن که از نوع چوبی یا فایبرگلاس هستند، مشمول سوخت یارانه‌ای می‌شوند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، مهرداد بیوکی به کشتی مسافربری «گراند فری» به‌عنوان کشتی تدارک دیده شده برای مسیر بوشهر - قطر اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت این کشتی مشمول سوخت یارانه‌ای نمی‌شود.

وی بیان کرد: کشتی گراند فری براساس اسناد و مدارک، مالکیت و پرچم آن خارجی است که این از دیگر عوامل در برخوردار نشدن این کشتی از سوخت یارانه‌ای است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر اظهار کرد: با چنین شرایطی تأمین سوخت برای این کشتی بر اساس قانون باید با نرخ بانکرینگ یا بین‌المللی انجام شود.

کشتی گراند فری به‌عنوان شناور مسافری - باری مسیر بوشهر - قطر اواخر خردادماه پارسال در اسکله شماره سه این بندر پهلو گرفت. این کشتی دارای ۱۴۴ متر طول، ۲۶ متر عرض، ۵۰۰ تخت در قالب ۲۵۰ اتاق و یکهزار و ۳۰۰ صندلی است که در پنج کلاس به جابه‌جایی مسافر می‌پردازد.

کد خبر 316830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =