ارتباطات و خطوط تلفنی پالایشگاه نفت تهران برقرار شد

رئیس نگهداری و تعمیرات مراکز و شبکه‌های تلفن ری و شهرستان‌ها از برقراری دوباره ارتباطات و خطوط تلفنی پالایشگاه تهران خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، حبیب‌الله پرچ اعلام کرد که کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات با تلاش خود ارتباطات و خطوط تلفنی پالایشگاه نفت تهران را پس از خاموش کردن کامل آتش مخازن و ازسرگیری تولید این مجموعه پالایشی، برقرار کردند.

وی افزود: از زمان اعلام خرابی شبکه کابل‌های داخلی بلافاصله همکاران ما وارد عمل شدند و در کمتر از پنج ساعت تلاش بی‌وقفه در شرایط طاقت‌فرسا هم‌زمان با عملیات اطفای حریق، خرابی‌ها را رفع و ارتباط را برقرار کردند.

رئیس نگهداری و تعمیرات مراکز و شبکه‌های تلفن ری و شهرستان‌ها در این حادثه ارتباط مخابراتی سه اتاق کنترل شماره ۲،۳ و ج جنوبی قطع شد، همچنین کابل‌های مخابراتی، ابزاردقیق و پیجینگ آسیب دید که برای این کار لوله پلی‌اتیلن به طول ۳۰ متر قرار داده شد سپس کابل از داخل لوله رد و دو طرف کابل مفصل شد.

پرچ ادامه داد: از سوی دیگر در شرق پالایشگاه که مخزن اصلی آتش‌گرفته قرار داشت، ارتباط مخابراتی قطع شده بود که برای ترمیم آن نیز از لوله روکار فلزی استفاده شد.

وی تأکید کرد: سرانجام در ساعت ۶ عصر پنجشنبه (۱۳ خردادماه) با کمک امور طراحی و اجرای توسعه شبکه‌های تلفن، ارتباطات پالایشگاه برقرار شد.

کد خبر 317078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =