مشارکت ۱۶ میلیاردی پتروشیمی‌های پارس در ساخت دانشکده فنی مهندسی جم

عملیات اجرایی ساخت بخش نخست ساختمان دانشکده فنی مهندسی جم با مشارکت ۱۶ میلیارد تومانی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس، آیین آغاز عملیات اجرایی احداث بخش نخست ساختمان دانشکده فنی مهندسی جم که با مشارکت ۱۶ میلیارد تومانی شورای راهبردی پتروشیمی پارس ساخته می‌شود، با حضور استاندار بوشهر و نماینده مجلس برگزار شد.

مرتضی باشی، مسئول روابط عمومی شورای راهبردی در توضیح این اقدام، گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت هفت هکتار احداث خواهد شد که ۲.۵ هکتار آن از سوی یکی از خیرین جمی به این مهم اختصاص داده شده است.

وی افزود: دانشگاه فنی مهندسی جم از سال ۹۱ تا سال ۹۹ در ساختمان مدرسه شهرک پردیس جم قرار داشت و خانواده‌های ساکن در شهرک با وجود تمامی مشکلات، میزبانی لازم را از این دانشگاه به‌عمل آوردند. در سال ۹۹ با عنایت به نیاز شهرک به مدرسه مذکور، شورای راهبردی با اختصاص ۳ میلیارد تومان، بنایی را به‌منظور استقرار موقت دانشکده رهن کرد و اکنون نیز شورای راهبردی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، در ساخت یک ساختمان دایمی برای دانشکده فنی مهندسی جم، مشارکت می‌کند.

باشی یادآور شد: خوشبختانه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس از بدو شروع به کار، در عرصه‌های مختلف در کنار مردم منطقه بوده و سال گذشته به میزان ۷۰ میلیارد تومان در بخش‌های کمک به تجهیز بیمارستان‌های استان، مشارکت در ساخت ۲۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، خرید تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند، توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی و… هزینه کرده است.

کد خبر 317139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =