برقراری ارتباط مخابراتی مرکز انتقال نفت گوره - جاسک

رئیس انتقال و دیتای شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه خلیج‌فارس از برقراری ارتباط مخابراتی صوت و تصویر بین مراکز انتقال در مرکز انتقال نفت گوره به جاسک خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه فارس، مرتضی صالحی در این باره گفت: ارتباط مخابراتی مرکز انتقال نفت گوره و تلمبه‌خانه شماره ۱، ۲ و ۳ پروژه راهردی گوره به جاسک با مرکز منطقه فارس و اتصال آن به خط ارتباطی اختصاصی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به همت همکاران مخابرات منطقه فارس برقرار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه برای انتقال ایمن و مطمئن نفت و فرآورده‌های نفتی لزوم وجود ارتباط مخابراتی دوسویه پایدار و مطمئن صنعتی، میان مراکز انتقال امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است، به همین دلیل مسئولیت طراحی و برقراری لینک مخابراتی مراکز انتقال نفت PS2 ،PS2 و PS3 این پروژه بزرگ و راهبردی انتقال نفت گوره به جاسک به مخابرات منطقه فارس محول شد.

رئیس انتقال و دیتای شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه خلیج‌فارس تأکید کرد: با بازدید معاونت مخابرات مناطق فارس و خلیج‌فارس از محل و بررسی تمامی جوانب، طرح و انجام جلسات کارشناسی دو طرح موقت (با استفاده از لینک مخابراتی اختصاصی شرکت و استفاده از امکانات شرکت‌های مخابراتی ثالث) و طرح دائم (با استفاده از لینک مخابراتی اختصاصی شرکت) به ستاد پیشنهاد شد.

صالحی تصریح کرد: با توجه به زمان‌بر بودن طرح دائم و زمان اندک باقیمانده تا افتتاح پروژه، مقرر شد به موازات اجرای طرح موقت، مراحل اجرای طرح دائم نیز در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 317617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =