تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تصویب شد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تصویب تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نشست این کمیسیون خبر داد.

به گزارش شانا، مالک شریعتی‌نیاسر با اشاره به نشست عصر دوشنبه (۳۱ خردادماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست تقاضای نمایندگان برای تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حضور مسئولان این حوزه در وزارت نفت، بحث و بررسی شد.

وی افزود: اگرچه مسئولان ذی‌ربط توضیحات خود را درباره این حوزه ارائه کردند، اما متقاضیان تحقیق و تفحص اصرار کردند این موضوع در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی انجام شود و سرانجام اعضای کمیسیون انرژی به این تحقیق و تفحص رأی مثبت دادند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گزارش تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به هیئت رئیسه مجلس ارسال می‌شود و پس از تصویب در جلسه علنی مجلس، برای تعیین اعضای هیئت تحقیق و تفحص دوباره در کمیسیون انرژی مجلس رسیدگی می‌شود.

شریعتی اعلام کرد: بررسی موضوع دریافتی کارکنان عملیاتی صنعت نفت روی سکوهای نفتی و در شرایط کاری سخت نیز از دیگر مواردی بود که در نشست این کمیسیون بررسی شد.

کد خبر 317675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =