افزایش ۳۳ درصدی دریافت خوراک در پالایشگاه گاز بیدبلند

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از افزایش ۳۳ درصدی دریافت خوراک در این مجموعه در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌محمد پوررضا اظهار کرد: کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت زمان مشابه پارسال رشد ۳۳ درصدی خوراک پالایشگاه را تجربه کردند.  

وی ادامه داد: همسو با داخلی‌سازی قطعات و تجهیزات واحدهای پالایش گاز، با تکیه بر توانایی نیروهای متعهد صنعت گاز و شرکت‌های توانمند داخلی، همه تجهیزات مورد نیاز پالایشگاه از داخل تأمین می‌شود که مهم‌ترین اقدام‌های انجام‌شده تاکنون شامل داخلی‌سازی چرخ‌دنده‌های توربین بخار، ساخت پمپ‌های فرآیندی در انواع مختلف، جایگزین کردن مواد شیمیایی داخلی به جای مواد خارجی، ساخت انواع مخازن و مبدل‌های حرارتی و دیگر قطعات مورد نیاز بوده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند به اهمیت رعایت الزام‌های ایمنی در تأسیسات تأکید کرد و گفت: رسیدن ساعات کارکرد بدون حادثه شرکت به رقم بیش از ۶ میلیون نفرساعت، نشان‌دهنده اهتمام جدی شرکت به رعایت الزام‌های ایمنی است.

پوررضا یادآور شد: بر اساس تصمیم‌های گرفته شده در کمیته سلامت پالایشگاه و برای حفظ سلامت کارکنان، لوازم مورد نیاز حفاظت فردی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی به‌طور مستمر توزیع می‌شود و گروه پشتیبانی اقدام به غربالگری می‌کنند تا از روند اشاعه ویروس کرونا جلوگیری و چنانچه افرادی مبتلا باشند، با هماهنگی مسئولان ذی‌ربط  قرنطینه خانگی برای آنها صادر می‌شود.

کد خبر 318176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =