اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل پیمانکاران در زاگرس جنوبی

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از اجرای کامل طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری برای ۲ هزار و ۴۹۳ نفر از کارکنان مناطق عملیاتی و واحدهای ستادی براساس قانون کار در این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سیدابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی درباره مراحل اجرای این طرح گفت: نخستین مرحله طرح یادشده با در نظر گرفتن سنوات خدمت متناسب با مشاغل و شاخص‌های مرتبط با آن، اسفندماه پارسال ۴۸ میلیارد ریال حقوق و مزایا به کارکنان پیمانکاری این شرکت پراخت شد و تا پایان خردادماه به ۸۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

وی از اجرای این طرح برای نیروهای ارکان ثالث در قالب پیمان‌های مستمر غیرپروژه‌ای خبر داد و افزود: بر اساس قوانین، نیروهای یادشده امسال با رعایت شرایط احراز از گروه شغلی و مزد مربوط به شغل و سنوات برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از تلاش‌های مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی و امور حقوقی و پیمان‌های این شرکت و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران که در شرایط محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا برای ساماندهی حقوق و دستمزد کارکنان پیمانکاری تلاش کردند قدردانی کرد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از شرکت‌های تابع شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که با برخورداری از حدود ۶ هزار نیروی انسانی، پنج منطقه عملیاتی را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می‌کند.

کد خبر 318197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =