اجرای ۱۳۵ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اعلام کرد که در سه ماه نخست امسال ۱۳۵ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز طبیعی در این استان اجرایی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیروس شهبازی با بیان اینکه توسعه گازرسانی در روستاها، اولویت نخست شرکت گاز استان کرمانشاه است، گفت: در سه ماه نخست امسال ۱۲۷ کیلومتر شبکه‌گذاری در بخش روستایی و هشت کیلومتر برای تکمیل باقیمانده شبکه داخلی شهری انجام شده است.

وی افزود: این مقدار از شبکه‌گذاری زمینه نصب ۲۱۷۶ انشعاب را در سطح استان فراهم کرده که ۱۸۳۶  انشعاب در بخش روستایی و ۳۴۰ انشعاب در بخش شهری انجام شده که بالتبع، زمینه بهره‌مندی ۳۹۲۸ اشتراک جدید در استان را رقم زده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: اکنون در استان کرمانشاه ۹۹ درصد جمعیت شهری با گازرسانی به ۲۹ شهر و ۸۲ درصد جمعیت روستایی با گازرسانی به ۱۶۹۴ روستا از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

شهبازی در پایان اظهار کرد: کار گازرسانی به ۳۱۸ روستای دیگر همراه با شهرهای نوسود، ریجاب و شبکه داخلی ازگله در حال انجام است که با تکمیل این پروژه‌ها، ضریب گازرسانی به روستاها به ۹۴ و درصد نفوذ کل استان به ۹۸ درصد می‌رسد.

کد خبر 318205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =