۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار مناطق نفت‌خیز در استان بوشهر جذب شد

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس گفت: در یک سال اخیر با همکاری بسیار خوبی که با دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی انجام شد، ۲۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبار مناطق نفت‌خیز به چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر اختصاص یافت که به تناسب نیازهای زیرساختی آنها تقسیم شده‌ است.

به گزارش شانا، موسی احمدی امروز (سه‌شنبه، ۱۵ تیرماه) در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دیر گفت: از این رقم اعتبار ۱۴ میلیارد تومان برای پروژه‌های بخش ورزش و جوانان دیر اختصاص یافته است، از این رو وقتی دستگاه‌ها اعتبار کافی داشته باشند به مردم بهتر خدمات‌رسانی می‌شود.

وی افزود: گاهی اوقات در مرکز استان بوشهر اعتبارهایی نظیر عوارض آلایندگی و ارزش افزوده هم‌پای اعتبارات جنوب این استان محاسبه می‌شود و به همین دلیل در توزیع در این اعتبارات باید نگاه به شهرستان‌های جنوبی این استان مهربانانه‌تر باشد.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با رایزنی‌هایی که با وزیر نیرو داشته‌ایم، هفته آینده مجوز آب‌شیرین‌کن برای شهرستان دیر صادر شود.

احمدی اعلام کرد: در بحث نوسازی مدارس با رایزنی‌هایی که انجام شده ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مدارس ناتمام جنوب استان بوشهر جذب شده است.

کد خبر 318218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =