۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
  • کد خبر: 318285
آذربایجان غربی مشکل کمبود بنزین ندارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: هم‌اکنون در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان آذربایجان غربی مشکل کمبود سوخت وجود ندارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد ضمن رد شایعه کمبود بنزین و صف‌های طولانی در مقابل جایگاه‌های عرضه بنزین در ارومیه، پیرو اطلاع‌رسانی قبلی در بخش خبری صداوسیما با تکذیب خبر مندرج در همشهری‌آنلاین در تاریخ ۱۳ تیر ۱۴۰۰ با عنوان «رسیدگی به کمبود بنزین در آذربایجان غربی»، افزود: هم‌اکنون ۶ جایگاه تک‌منظوره سی‌ان‌جی در تملک شهرداری ارومیه به‌دلیل نواقص فنی و ایمنی پرخطر و تمدید نشدن قرارداد تأمین و نگهداشت با شرکت‌های ذی‌صلاح غیرفعال است.

وی تصریح کرد: صف‌های اشاره‌شده در ارومیه تنها به‌دلیل تعطیلی جایگاه‌های سی‌ان‌جی در مالکیت شهرداری ارومیه بوده که برابر پیگیری‌های انجام‌شده، شهرداری ارومیه ضمن رفع نواقص ایمنی و تمدید قرارداد تأمین و نگهداشت سه باب از ۶ جایگاه سی‌ان‌جی تعطیل‌شده، از فعالیت مجدد این جایگاه‌ها در چند روز آینده خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: خوشبختانه با بهره‌برداری از بزرگ‌ترین انبار نفت استان از سال ۱۳۹۹ و افزایش قابل توجه مقدار ذخیره‌سازی، مشکلی برای ذخیره‌سازی و تأمین فرآورده‌های نفتی وجود ندارد و مردم نگران تأمین سوخت مورد نیاز خود نباشند.

مجرد از مردم استان آذربایجان غربی درخواست کرد که اخبار مرتبط با حوزه تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی را از طریق سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و رسانه ملی دنبال کنند و به شایعات مطرح‌شده در شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند تا روند مطلوب سوخت‌رسانی با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، جایگاه‌داران و شرکت‌های حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی ادامه یابد.

کد خبر 318285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =