فرآیند ارزیابی متقاضیان عضویت و استقرار در پارک نفت آغاز شد

سرپرست معاونت فناوری پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت از آغاز فرآیند ارزیابی متقاضیان عضویت و استقرار در پارک خبر داد و گفت: شرکت‌های منتخب در «گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت» که بهمن‌ماه سال ۹۸ برگزار شد، در نخستین مرحله از پذیرش شرکت‌ها در اولویت ارزیابی قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار شانا، سیدفرهنگ فصیحی اظهار کرد: در رویداد فناورانه‌ای که بهمن‌ماه ۹۸ با حضور تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برگزار شد، وزیر نفت ضمن بازدید از توانمندی‌های این شرکت‌ها اعلام کرد که با تأسیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، بررسی شرایط پذیرش و استقرار این شرکت‌ها در اولویت خواهد بود.

وی گفت: با توجه به اینکه شرکت‌های منتخب رویداد مذکور یک نوبت و البته با شرایط و مقتضیات متفاوتی ارزیابی شده‌اند، بررسی‌های تکمیلی و برگزاری جلسات توجیهی با شرکت‌های منتخب بر اساس گروه‌بندی صورت گرفته در رویداد (شامل گروه‌های طلایی، نقره‌ای و برنزی) از ده روز گذشته آغاز و به این ترتیب، گام نخست برای عملیاتی شدن این وعده وزیر نفت در مسیر توسعه فناوری‌های مورد نیاز صنعت نفت برداشته شده است.

به گفته سرپرست معاونت فناوری پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، این شرکت‌ها می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به پایگاه اینترنتی پارک (به نشانی www.irpip.ir) و تکمیل فرم ارزیابی اولیه شرکت‌ها در اولویت بررسی برای پذیرش و استقرار در پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و بهره‌مندی از مزایای آن قرار گیرند.

بر اساس این گزارش، تاکنون جلسات توجیهی  با شرکت‌های گروه‌های طلایی و نقره‌ای برگزار شده و در هفته جاری نیز برگزاری نشست‌هایی با شرکت‌های گروه برنزی در دستور کار است.

هم‌زمان با این فراخوان، سایر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور توانمند ارائه‌دهنده محصولات و خدمات مورد نیاز صنعت نفت که داوطلب پذیرش در پارک هستند نیز می‌توانند درخواست خود را جهت بررسی از همین طریق ثبت کنند.

کد خبر 318479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =