اجرای بیش از ۷۴ کیلومتر شبکه گاز در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز اصفهان از اجرای ۷۴ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز طبیعی در سه ماه نخست امسال در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمصطفی علوی گفت: از این مقدار شبکه‌گذاری انجام‌شده در سال ۱۴۰۹، بیش از ۶۱ کیلومتر آن پلی‌اتیلن و ۱۳ کیلومتر فولادی اجرا شده و حدود ۲۷ هزار کیلومتر شبکه گاز در سطح استان در حال بهره‌برداری است.

وی روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در این استان را ۱۰۶۶ روستا برابر با بهره‌مندی ۹۹.۰۸ درصدی دانست و افزود: این استان ۱۱۲ شهر دارد که اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد: گسترش شبکه‌های گاز، از ارکان مهم عدالت در خدمت‌رسانی است که این موضوع در توسعه امکانات در شهرها و روستاها، کاهش دغدغه‌های معیشتی، افزایش سطح رفاه و حتی افزایش شاخص سلامت در مناطق محروم بسیار مؤثر بوده است.

علوی در بخش دیگری از سخنان خود درباره عملیات نصب انشعاب‌ها اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال یک هزار و ۸۲۷ عدد انشعاب گاز در این استان نصب شده که با احتساب این تعداد، هم‌اکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۲ هزار انشعاب نصب‌شده در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۰ با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به ۱۹ روستای در حال اجرا، ضریب نفوذ گاز طبیعی به مقدار قابل توجه‌ای می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان جذب بیش از ۷ هزار و ۳۶۰ مشترک جدید در سال جاری خبر داد.

کد خبر 318484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =