همکاری ملی حفاری با بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس

شرکت ملی حفاری ایران به‌منظور تحقق مسئولیت‌های اجتماعی در ابعاد مختلف از جمله فرهنگی با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان همکاری می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل این شرکت در دیدار با عبدالرضا حاجتی، مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان گفت: این همکاری‌ها در گذشته نیز در مناسبت‌های مرتبط از جمله بزرگداشت هفته دفاع مقدس و حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدای گرانقدر آن دوران در جنوب وجود داشته است و تلاش می‌شود تقویت شود و توسعه یابد.

وی با اشاره به اینکه شرکت ملی حفاری ایران یک نهاد اقتصادی مولود انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: کارکنان ولایت‌مدار این شرکت در بیش از چهار دهه، با همت و کار مضاعف جهادگونه به‌ویژه در دوران حماسه هشت سال دفاع مقدس و متعاقب آن محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه همه مساعی خود را برای اعتلای صنعت نفت کشور و حفظ، نگهداشت و افزایش تولید و خودکفایی صنعت حفاری و بومی‌سازی دانش فنی آن به‌کار گرفتند.

عبدالرضا حاجتی، مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان نیز در این دیدار درباره رسالت این بنیاد توضیحاتی ارائه داد و گفت: زمینه‌های تقویت همکاری با شرکت ملی حفاری ایران وجود دارد که می‌تواند برای پیشبرد اهداف بنیاد مؤثر واقع شود.

وی اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران از شرکت‌ها و دستگاه‌های مهم در استان خوزستان است که در کنار انجام وظایف ذاتی و تعریف‌شده صنعت نفت در پیگیری و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه‌های مختلف از جمله صیانت از فرهنگ دفاع مقدس به نحو مطلوب عمل کرده است.

کد خبر 318649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =