۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
  • کد خبر: 318814
سیل و زلزله تولید زاگرس جنوبی را مختل نکرد

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی اعلام کرد بروز سیلاب و زلزله در روزهای اخیر در استان فارس، خللی در روند تولید این شرکت ایجاد نکرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مصطفی پالیزیان، مدیر عملیات این شرکت گفت: با توجه به وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در منطقه خشت استان فارس و جاری شدن سیلاب در مناطق جنوبی کشور، هیچ آسیبی به تاسیسات فرآیندی این شرکت وارد نشد و تولید نفت و گاز بی‌وقفه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ۵ منطقه عملیاتی زاگرس جنوبی در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان قرار دارد، افزود: برای استمرار پایدار تولید با پیاده‌سازی الزام‌های ایمنی، شناسایی مناطق حادثه‌خیز و پیش‌بینی شرایط ریسک، همه تمهیدات لازم پیاده شد و با وجود آسیب جزیی به سیستم برق‌رسانی تولید متوقف نشد و آسیبی به تجهیزات و تأسیسات فرآورشی نرسید.

مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با اشاره به قرار گرفتن مناطق عملیاتی این شرکت در منطقه جنوب کشور، گفت: با توجه به بروز باران‌های موسمی و وقوع پدیده سیلاب در فصل تابستان، این شرکت همواره در آمادگی کامل برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های ناشی از سیلاب و دیگر حوادث طبیعی و غیرطبیعی قرار دارد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که با مرکزیت شهر شیراز، پنج منطقه عملیاتی پارسیان، آغار و دالان، نار و کنگان، سرخون و گشوی جنوبی و سروستان و سعادت‌آباد را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می‌کند.

کد خبر 318814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =