تدوین سند توسعه نفت و گاز کرمانشاه با حمایت وزارت نفت

استاندار کرمانشاه از تهیه سند توسعه نفت و گاز استان کرمانشاه با حمایت وزارت نفت خبر داد و گفت: کمیته راهبردی این سند در آینده‌ای نزدیک با مشارکت بخش دولتی و خصوصی تشکیل می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند عصر دیروز (سه‌شنبه، ۲۹ تیرماه)  در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به دیدار اخیر خود با بیژن زنگنه، وزیر نفت اشاره و اظهار کرد: در سند تهیه‌شده نام همه طرح‌ها همراه با سال آغاز آنها و تاریخی که باید عملیات ساختشان پایان یابد آورده شده است. در این سند همچنین اسامی همه طرح‌های توسعه‌ای که در حال ساخت یا در دست انجام هستند قید و اعتبار لازم برای انجام آنها مشخص شده است.

وی با اشاره به بالا بودن میزان سرمایه‌گذاری طرح‌های توسعه‌ای نفت و گاز کرمانشاه، گفت: این سند طوری تهیه، تدوین و تصویب شده که دولت آینده هم طرح‌های باقیمانده را ادامه خواهد داد، مگر اینکه بخواهد آن را ابطال کند که این هم با توجه به هزینه‌های انجام‌شده و منفعتی که برای منطقه غرب و حتی کل کشور دارد منطقی به نظر نمی‌رسد.

استاندار کرمانشاه در ادامه از تشکیل کمیته راهبردی سند توسعه نفت و گاز کرمانشاه در آینده‌ای نزدیک با مشارکت بخش دولتی و خصوصی خبر داد و افزود: این کمیته به‌عنوان مکمل سند آغاز به‌کار می‌کند و قطعاً می‌تواند آینده درخشانی برای استان ترسیم کند.

بازوند همچنین از موافقت وزیر نفت با اختصاص یک دستگاه اکسیژن‌ساز به ارزش ۲۵ میلیارد ریال برای کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: این دستگاه به‌زودی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار می‌گیرد.

کد خبر 318836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =