طبقه‌بندی مشاغل ۱۸۰۰۰ نیروی پیمانکار در نفت‌خیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای ۱۸ هزار نفر نیروی پیمانکار در گستره این شرکت، از مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه منابع انسانی بوده و لازم است نواقص احتمالی اجرای آن با جدیت رفع شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی در نشست با نمایندگان نیروهای پیمانکاری این شرکت گفت: بیشتر کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب را نیروهای ارکان ثالث تشکیل می‌دهند که با فعالیت در بخش‌های مختلف نقشی مهم در افزایش بهره‌وری شرکت دارند.

وی گفت: با توجه به اینکه جامعه کارکنان ارکان ثالث مناطق نفت‌خیز جنوب بزرگ‌ترین جمعیت را در سراسر صنعت نفت کشور دارند و نیز به‌دلیل آنکه از سال‌های پیش اطلاعات دقیق آماری از این بخش از نیروها به‌صورت مدون وجود نداشت، مجموعه مدیریت منابع انسانی، ساختار و بهره‌وری و امور مالی با تلاش بسیار توانستند در قالب یک سامانه، اطلاعات و مشخصات این نیروها را گردآوری کنند تا طرح طبقه‌بندی مشاغل با دقت و کیفیت مطلوب به سرانجام برسد.

رفع مشکلات قراردادی کارکنان ارکان ثالث گچساران

هوشنگ صیدالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران هم از تعیین تکلیف و حل مشکلات قراردادی ۳۸۰ نفر از کارکنان ارکان ثالث این شرکت خبر داد و گفت: این نیروها در سال‌های گذشته بدون دریافت مجوزهای لازم در این شرکت مشغول به کار شده بودند و به همین دلیل مشکلاتی برای آنها ایجاد و برای رفع آن پیگیری‌های زیادی انجام شد و سرانجام وزیر نفت با حل مشکل آنها موافقت کرد.

وی افزود: پس از موافقت وزیر نفت، این موضوع برای طی مراحل قانونی در کمیته ساماندهی و هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مطرح و مجوزهای لازم اخذ به شرکت بهره‌بردرای نفت و گاز گچساران ابلاغ شد. با ابلاغ این مجوز، کارکنان یادشده از طریق اداره قراردادهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پیمان‌های جاری یا جدید به کار خود در این شرکت ادامه می‌دهند.

کد خبر 319339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =