شرکت ملی گاز لوح سپاس ۶ ستاره جایزه ملی مدیریت دارایی فیزیکی گرفت

شرکت ملی گاز ایران در آیین ششمین دوره جایزه ملی مدیریت دارایی‌های فیزیکی، از میان ۱۵ شرکت‌کننده در حوزه‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، برق، آب و فاضلاب و معدن، موفق به دریافت جایزه تندیس برنزین و تقدیرنامه ۶ ستاره شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، آیین معرفی سازمان‌های برتر در حوزه مدیریت دارایی فیزیکی در ششمین دوره جایزه ملی مدیریت دارایی فیزیکی (PAMAWARD) روز دوشنبه (۱۱ مردادماه)  با حضور سازمان‌ها و صنایع دارایی‌محور در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

براساس این گزارش، این جایزه ملی هر ساله با هدف ایجاد فضای رقابتی برای تعالی سازمان‌های دارایی‌محور، شناسایی و برجسته‌سازی الگوهای موفق در حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی، ایجاد فضای رقابتی برای تبادل تجربیات موفق و فرهنگ‌سازی و تشویق سازمان‌ها برای یادگیری و آموزش دانش و مهارت‌های مورد نیاز مدیریت دارایی فیزیکی برگزار می‌شود.

در این مراسم که مهدی علیپور لیلی، رییس امور بازرسی فنی شرکت ملی گاز  ایران به عنوان متولی مدیریت دارایی فیزیکی، این جایزه را به نمایندگی از مدیرعامل این شرکت دریافت کرد؛ نمایندگان بسیاری از صنایع دارایی‌محور در حوزه‌های صنعت نفت، برق و آب حضور داشتند.

یکی از مأموریت‌های جایزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی، معرفی سازمان‌های برتر در این زمینه است؛ مدیریت دارایی‌های فیزیکی، برای اقتصاد ملی اهمیت بسیار دارد زیرا حفظ آن با مدیریتی خوب، سبب می‌شود تا هم ضریب بهره‌وری و طول عمر دارایی‌ها که سرمایه‌های ملی هستند، افزایش یابد و این مهم بازده اقتصاد ملی را هم به شدت افزایش می‌دهد.

کد خبر 319437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =